靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Sunday, May 28, 2006

27/5/2006

27/5起身之後就去同阿公,阿婆飲茶~
又係"松花江"呢間有我好怕既野會出現的茶樓~
不過都應該係night先出現~
我同mum12點到~(hehe~又好晏先起身~)
阿公佢地1點先到~阿姨就再遲d~
到飲完茶之後已經2點幾lu~
可以坐到咁耐都係因為我買左本雜誌睇咋~
如果唔係都幾難可以叫我坐咁耐呀~
飲完茶之後就去左lam tin行下~
行一陣順便去埋grandma度食飯~
點知睇睇下又買左d野~hehe~~我本來都無諗住買嫁~
但係....睇啱左就好難唔買嫁痳~haha~所以我又買左d啦~
(買得最多係我~hehe~~)
上到去grandma度我又俾個細佬捉住~
唉~~真係煩呀~~煩到我真係想打佢呀~
我諗我下次都唔會想再去grandma度呀~
一黎個細路响度勁煩啦~二黎又野做喎~
個個都傾唔到計既~一個二個都响度play痳雀同computer~
而我就只可以睇tv~悶到爆囉!!!!
自己約d朋友出街好過呀!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home