靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Saturday, June 03, 2006

cafe

本來琴日係去Ocean Park既大日子黎嫁~
但係又有雨~(睇天文台都只係講微雨~點知係紅色暴雨添囉~)
之後就改左約張文幫我電頭~
本來係約12點去我家到電既~
不過咁啱係紅色暴雨就遲d先電啦~
之後佢打俾我話去佢家到電~果時都點幾了~
(呢段時間我真係覺得自己好黑女囉~咩都咁唔如意~)
果時dad又啱啱返~不過無同佢講就走左lu~
去到張文家~見到佢爸爸~有d怪怪地既feel咁~
之後就開始電頭啦~
果個電頭既野真係好熱嫁~不過辣到一陣就無事~
响電頭時張文都問左d男女私情既野~
不過估唔到既係原來張文知道既野都幾多~
一d我以為無人知既野佢都知道~
仲要話明眼人一睇就知~我諗只係張文醒姐~
唔會真係好多人知呀~如果係既話我會覺得好怪嫁喎~
電完之後真係覺得個頭有d怪呀~hehe~我d頭髮真係太短啦~
電完之後真係短左勁多喎~攪到好似好怪咁~
結果我係要浪費左張文既時間同心機~真係sorry!!
本來我諗住電完就算啦~因怕我話唔like就waste佢張文既好意~
但見係張文都提出左可以洗左佢~咁我就真係洗左~
洗完之後就出旺角行啦~不過我自己都覺得自己真係買得太多衫啦~
所以都係睇算啦~唔買lu~(不過我都仲想買多對鞋~haha~)
跟住我地再同牛羊會合~就開始走出旺中啦~
之後既路我都唔識lu~hehe~(路盲黎嫁)

行完之後就去人地話會合既地方油麻地(而家先知個麻字係打"戈十金金"嫁~)
去到竟然無人~再過一陣先有再幾丁友到~(之前小龍又話鋒同jacqueline都唔黎~結果2個都黎晒~)
又話响A出口等~點知咁早上左去~我地又唔知去邊到食~
响上去既路程發生左D事~hehe~不過都係唔好提吧~
入到去真係好多人呀~唔多夠位坐~開頭我地都唔知做咩好~
睇左一陣雜誌~之後就玩uno啦~haha好多人都唔識點玩~
其實我都唔係咁識~但係都可以算係識玩既一分子~因為佢地好似真係未玩喎咁~
玩完uno就食野~果碟野都幾好味呀~(不過就有d貴啦~鬼叫係cafe咩~)
食完野我地就玩過叧一個card game~就係七級豬啦~
開頭我真係好驚我會輸嫁~因為輸左要問一個唔識既異性攞電話喎~
我咁怕羞又點可以做到呀~hehe~~
不過好彩我無輸過~係0級豬~超勁呀覺得自己~hahaha~
不過faye就慘啦~佢輸左2局呀~
佢真係問左人攞電話~勁!!!
第2局faye同阿鋒都輸左~要唱校歌~haha~好攪笑呀~
阿sir都話佢地既組合好似d日本既笑片呀~haha~
阿鋒佢竟然話唔識唱校歌~都唔知係未嫁~
但係佢竟然寧願跳舞都唔唱歌~真係好多勇氣呀~
呢隻舞係女性內衣用品既廣告舞黎嫁~hahahaha~
真係好好笑呀~
不過第一局我同曉信係一樣0級豬~
但係第二局得我係0級豬咋~而曉信又唔係0級但係坐响我旁邊~
佢勁同我講野同話我囉~我真係勁想話返佢呀~但係咁咪中左佢計囉~
我係唔會咁豬既~但係點知佢既煩擾(佢係咁話我囉!!!!!!)攪到我無望到人地有無摸鼻~
唉~~真係估唔到佢竟然可以咁煩~咁多野講嫁~
佢地真係明蝦我嫁~又話要提升難道~話身體動作果d反應都當輸~
咁樣如果我應佢既話佢地就會話我輸~唔應既話我就好慘咁明俾佢地蝦~
結果我係要俾佢地強逼玩埋d咁唔公平既game囉~
攪到我好似自閉咁~當我俾人煩到我輸左做一級豬之後竟然係開心囉~
因為唔洗再自閉~可以講下野~haha~
本來玩完第2局就走嫁啦~但係點知我叫左杯野都仲未飲~
就只好飲埋先走lu~
點知飲埋都好遲lu~結果都係一齊走~
係飲野時我地又玩轉樽(似true or dare~不過只係問問題~)
點知個樽成日都指住小龍~haha~
小龍佢答人既問題時好似真係太過份啦~
俾我係人地就一定唔理佢啦~勁衰!!
我真係唔係咁想玩呢個game~因為佢地問既問題真係好尖銳呀~
我估唔到既係"青椒"問我問題囉~真係打左個核呀~(佢連我個名都唔記得嫁喎~)
佢問我對呢班既異性有無邊個有好感~(真係好尖呀~)
haha~我既答案係有既~~不過係阿sir~hehe~我覺得我真係答得好正呀~hahaha~
我答既係真嫁~haha~呢班中阿sir都係異性黎嫁~
到真係走啦~faye就撘巴土~我地就撘mtr~
張文既男朋友真係好好呀~咁night都特撘出黎送張文返屋企~
張文仲話佢次次都會送佢返家嫁~真係好羨慕呀~
有個對佢咁好既男朋友~
响cafe同响mtr時小龍都有問點解yupi唔黎~
佢好似真係好驚yupi係因為佢所以唔黎咁~haha~
其實唔洗咁驚呀~我知yupi唔黎佢會好失望~不過....都係唔講好d~
响mtr到jacqueline問送我返屋企好無既時候我根本就無面紅~
呢個小龍都唔知係未色盲嫁~竟然話我面紅~睇清楚d先講啦~
不過真係好好笑呀阿鋒~佢班friend好似成日蝦佢嫁~
讓位俾人坐時被叫坐返低~攪到佢俾2個阿女人夾住~好尷尬既樣~
仲有佢又係响度sleep囉~真係好似成日都sleep咁~
到左寶林站就得返我,牛羊,jacqueline同阿豆~
之後牛羊都走埋~我地3個就一齊行去景林~
hehe~去到樓下轉左新password~我特然想不起係咩~
按錯左一次~之後都記得~hehe~不過都有人黎緊開門~
之後我就諗住行樓梯~想行多d路麻~但係又唔記得左時間巳經係12點左右~
可能無尾班車坐lu~真係唔好意思~我唔係特登嫁~
不過我好似無講過唔該~就响度講返句thanks!!
其呢餐飯都ok開心既~d食物都唔錯~只係貴左d~
不過算係見識下香港既cafe啦~(呢間野叫二樓後坐~)
haha~~裏面有個waiter好得意呀~
佢有d似女仔~係第一眼以為佢係囉~佢係d好"淋"既feel~
好似好易被人蝦咁~但係佢又有笑容~有講野~只係細聲d同慢大d咁~
佢真係好得意呀~haha~
响落單時佢响我旁寫野落單啦~我又望住佢寫字喎~(佢d字其實幾好~不過佢好似寫得好辛苦咁~)
haha~~佢竟然同我講佢d字好核特喎~haha~其實果時我真係有d想同佢講等我幫佢寫嫁~
不過又唔係咁好既~hehe~不過佢真係好攪笑~好得意~好女仔feel呀~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home