靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Friday, June 22, 2007

久別了的日記

已經有差不多一年的時間無係度打字了~
升左中六~時間真係好似少左好多咁~
每日都好似要用盡晒d時咁~
雖然話係用盡晒d時間~但係野好似都係永遠都做唔完~
時間永遠都係唔夠用的~
今年應該都係讀咁多年書以來時間用得最盡的一年~
亦都係咁多年以來最忙碌的一年~
而家都算係暑假的開始~但返學返半日~都幾似放緊暑假~
放學返到家~到3,4點時就會想返~係喎~今日有返學的~
但感覺就好似無返過學呢個過程咁~

今日係6月22日~係我mum的生日~
亦都係我地5D班和何sir既聚會~
不過係呢個日子~我緊係陪下我mum啦~
讀中六以來都咁忙~日日返到家都無咩同家人傾計~說笑~只是埋首苦幹在書桌上~
而上年同大上年又因為考試同其他原因.....都無係mum生日和她一起開心的過~
今年oral考完~暑假又到~近日又可以輕鬆下~人輕鬆左~心情都靚d~
所以今日就緊係陪下mum過呢個生日啦~
前幾日同今日既心情同情緒都好唔同~幾日前都仲無咩同家人講野~但而家同家人都有講有笑~
好似好耐都未試過了~真愧疚....
不過考試一完同暑假的來臨既感覺~個人真係完全鬆晒~(當然唔係話因為考得好果d既悅啦~)

我今日既生日時~好似一日有3個cheese cakes食~
見今日係mum既生日~所以我都去買左個cheese cakes俾mum~keke~
今晚仲會同mum and家人一齊去食飯~
不過唔知今晚洗唔洗我合$呢~
我話晒都無收入~仲係一個學生妹來的...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home