靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Saturday, July 01, 2006

sunshine

haha~今日去左fishing~
黑~~~係晒黑左好多呀~~
見到自己既黑皮膚~真係覺得有d得意呀~
好耐都未試過晒到咁lu~

今日約牛羊佢又係遲到~
唉~~死性不改呀!!!下次再約佢既話睇黎真係要早半個鐘先得呀!!!
我今日都有釣到魚嫁~haha~
仲要係用魚桿釣既~(第一次用~好似都係用魚排方便d)
嘩~~我幫牛羊拎住枝魚杆果時發覺我坐既地方有蟻喎~
初初見到一隻~點知再睇清潔~嘩!!!!係一大堆呀~
我即刻嚇到放左手~好彩快手捉返住~
如果唔係就真係會跌落海嫁啦~(一開始果時我已經講如果枝魚杆跌左會點~haha~點知真係差d跌~hehe~)
釣完魚就返返去東港城join返mum同姨佢地一齊食野~
去左red village cafe到食野~真係勁豐富呀~~即使無食lunch既我都食唔晒呀~
之後就返屋企沖涼~見到d膚色真係黑左好多~hehe...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home