靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Thursday, July 06, 2006

浪費~~

今日又失驚無神4點起左身~
响張床到眼光光又瞓唔返~
等等下見個鐘都五點幾~
諗緊好唔好咁早煮早餐好呢?
諗多左陣就起身煮~
我見屋企有5個人~
咁我就諗住煮五個人既份量啦~
如果唔係見dad佢7點出門口都唔諗住咁早煮嫁~
又見未煮過早餐俾佢食喎~
咪做下乖乖女早d煮囉~
點知煮好左~放埋响枱啦~佢竟然話"叫哥哥起身食啦~"
(阿哥都未瞓醒~6點幾叫醒佢食早餐~俾我都唔理照sleep啦~咁咪唔叫囉)
煮好放响枱到佢都仲坐响sofa到~我都feel到佢唔想食嫁啦~
但係都要叫佢食嫁~我真係一心煮埋俾佢嫁麻~
諗住好心煮早餐俾佢~點知佢竟然話"邊個叫你煮早餐姐"
聽到我真係啞到無得再啞呀!!!!!(我真係無出到聲~連碗通粉都唔想見到~所以就坐左响電腦前吞聲忍氣咁玩電腦~聽到佢呢句真係唔想同佢講野啦~)
我都唔知幾恨有人煮早餐俾我食呀!!!!!!!!!一起身就有得食~都唔知幾好,幾幸福呀!!!!
但係响我印象中無人煮過早餐俾我食囉!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
哼!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!一番心機就咁就俾人當水咁倒左去!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
話晒都一番心機呀~唔想食都唔洗講埋d"邊個叫你煮"呢d說話呀!!!!
身在福中不知福!!!!!!!車!!!!!!!!!!!
對佢好d都唔得既!!!!!成日都係咁~
平時講野成日都係一盤冷水咁淋過黎~
攪到我真係唔想同佢講野囉~
唔理佢就對我幾好咁~但係理佢就反而咁對返我!!
即係叫我以後都唔好對佢好啦~~~哼!!!!!!!!!!!!!!!!!!哼!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home