靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Tuesday, July 11, 2006

Ocean park~

琴日終於都去左ocean park啦~haha~好好好好好好好開心呀!!!!!!勁開心!!!!!very happy!!!!
玩左唔少既機動遊戲~可惜都係未玩晒~
逹成唔到我既願望~~其實我真係好想玩晒全部game嫁~
不過都係算啦~我知總有機會可以一日內玩晒內裏面既機動game~
今次既ocean park真係唔係咁如意~
因為本來約埋ting佢同佢班fd一齊玩~
點知到我琴日打俾佢~都仲未起身~我就知有唔妥~
唉~原來佢記錯左日期~以為我話11/7去呀~
真係好想同佢一齊玩呀!!!!!!!!
早知就打俾佢確認下先啦~不過已經太遲啦~嗚~嗚~
不過今日都唔係得我一個女仔~仲有我個fd mandy同佢個fd芷筠2個女仔~
但係佢地又唔玩機動game~只係陪左我玩一個海盜船~
其他既都係jacqueline,tat,小龍,pang程同佢個姓鄧既fd一齊玩~
其實琴日我係8點25分就到左mtr~都唔知點解mandy要話我遲到~唉~~俾人屈~成日都係咁~成日都俾人屈~真係好唔惦呀~
咩都關我事?!?!?!~~~~~~我車!!!!!被人屈到真係唔多想講野~個個都屈我既~
但係最衰既就係d人竟然信囉~~<<不屑置辯>>!!!!!!!哼~~
早上9點9就到左ocean park既大門~本來係無rain嫁~點知到就黎開門果時先至黎rain喎~個天真係.......
因我唔想bring傘~出門時又啱啱無rain~因完左~keke~
但係點知到可以入閘時個天就落傾盤大雨~
我條綠色褲濕晒~對鞋都可以倒到水出黎~
不過好彩只係响早上落雨~(真係俾我講中左~~haha~真係勁呀我~)
到晏d就熱到爆~所以褲都乾返晒~不過對鞋就...勁唔舒服~
琴日玩呢個滑浪fly船小龍,tat佢地濕得好勁呀~
haha~但係我就好乾啦~
hehe~~因為我醒~所以就唔濕啦~yeah!!!!
除左玩之外仲有去see水母同安安,佳佳同海洋劇場等等~
走時响ocean park反而無影相~竟然係金鍾果到話要影相喎~
芷筠同阿豆2個人影~佢地影完之後就俾人趕~(阿豆份人真係好似...我真係唔係咁like佢呢類型既人啦...)
之後mandy同芷筠都要走~
我就同佢地食埋野先~去左銅鑼bay到食意粉屋~原來呢間野都幾貴嫁喎~
真係未試過都唔知呀~
食完就走~
jacqueline食完走時話肚餓~但過一陣又話好飽~都唔知佢係唔係嫁~
撘mtr時佢地話去食糖水~點知個個上車都sleep~so無去到~返屋企~
但係當我到左寶琳時响新都行左一陣~我竟然喉嚨痛~仲好口渴添~
咁見人話肚餓就去食糖水~我諗住糖水可以令我無咁口渴~點知食完仲口渴~
算~~都係返屋企飲水算~返到去勁攰~沖完涼吹完頭諗住sleep~
但係阿哥話有個叫"何小婷"既人揾我~叫我打返俾佢~
我都唔識呢個人既~我睇返來電時先知原來係ting~
打完俾佢我真係攰到死呀~一上床就瞓著左~好耐都未試過~
仲要sleep到12點先起身~真係勁~
可以琴日無食lunch~又行左成日~都無咩點坐過~
攪到我都無力行路~攰到腳都軟埋~行得勁slowly~

琴日mandy真係好活躍~佢係活躍於做媒人~
玩撮合人~但係我覺得都係唔好胡亂撮合人好d~
唉~~睇黎我有排俾佢串我~
見芷筠俾佢串"半個月"都串得咁勁~我都鄧佢慘呀~
不過睇黎我都有同一命運~~~~都係少d同佢出街先得~haha~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home