靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Friday, January 09, 2009

PAK

今日開始返工由早到晚了~
不過計落....好似唔多so!
因為要早2個hrs起身.....
趕住去排隊撘車之餘.....
又要自己買早餐.....自己食lunch.......
無得同媽咪飲茶先返工...........
早咁多起身....都只係計多1.5個hrs人工............................
早餐,午餐同tea既錢都用返晒...........
真係唔多化算................蝕章..蝕章.....
唯有帶飯返去食la.......................

今日我到被connie誤以為係髮型師而識既生哥店舖到食lunch~
食他店的無骨海南雞飯~~
(的確-正宗既海南雞係唔熱的~)
本來只打算要一個飯....點知生哥又俾埋湯同凍奶茶我........
真係好飽!!
打算俾錢時.....生哥話他請~
其實真的覺得不太好意思........
但我又唔想好似人地爭俾錢咁咁核突......最終都係讓他請吧....
最多我下次再幫襯過la.......
不過為何他要請我呢?
他同他的伙計講咩呢?
唔通我之前幫過佢我唔記得左?所以他才請我食飯?
anyway~都要多謝他!


8 january 2009

放假打算到了mk睇衫....點知買左一對鞋同2套睡衣...........
行完一日...巴士途中瞓著左~^^~
不知從何時開始~我已没有在巴士如此熟睡過了~
或者是因為媽媽的關係吧~
返到家鄰近的商場~
結果去了da ka lok到打bin爐~
係去toilet途中見到alook既jason...
我地閃過了...
當我們回程途中又碰頭~
這次他認得我了~(其實係剛彼此閃得太快而已~他早記得我的~)
他又係講"洗眼鏡呀~"--已變成見到佢時都會講的一句話了~^^~
他記性勁好~如果我有佢一半咁好記性就good la~
係洗眼鏡既時間內閒聊了幾句就返去打bin了~

喂!!!不要再胡亂臉紅la!!!!!!!會引起誤會架!!!!!!!!!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home