靜靜的欣賞記

信心強注劑!!!!!!!!!! 注射!!!!!!

Friday, August 17, 2007

這星期過得勁快....
星期日12/8和久久未見的朋友聚左一聚~(也聚了一天~)
先係去了唱k~尖咀寶勒巷寶利~
呢間係我,amy同miss wei某年暑假去的那間~好耐都無聯絡他們了~
TAT自己去了尖咀先~我同雯同文就之後再到~而鋒就遲D先到~
今日係咁俾人蝦!!!!又俾人打...又俾人擲...勁衰!!!尤其是叫文的那個!!!
不過好彩係k房時阿鋒都幫下我對付返下文~
haha~阿鋒真係好呀~不像TAT咁連埋文一齊蝦我~
唱完k之後去了深水~陪阿鋒買眼仔~買完眼仔既鋒就走了....
之後我們4人就開始找酒樓打邊爐~行了咁耐...真不好意思~
行了咁耐....我都十分攰了~食完之後坐98c返家時~其實都勁眼瞓的~但不想睡呢!!!
因為我要唔俾人睡~haha~巴士上坐我前面的2位乘客....你們所做的都給我看到了~
不久TAT落車了~無得玩....就即刻勁眼瞓~比剛上車時更眼瞓....
到落車時攰到快死了~

星期一13/8補CHEM~結果唔知醒......
遲了45分鐘先返到學....聽少了2頁....成日都好眼瞓.....

星期二14/8補M&S~haha~達做咩唔返學校補課呀!

星期三15/8補CHEM~估唔到上次台風無返一日~
今日教的就已經追返了之前既進度之餘....仲快了很多....
但係....太快了....
晚上...努力的作文....作得很慢呢....是腦閉塞了...

星期四16/8補中化~
今日比我之前所想的輕鬆呢~但是...我今日在課室中很呆滯...
近日...覺得自己係呢班...比以前少了點活力...多了點孤單...
可能因為少了2位談心的朋友吧....
放學之後返家一陣就出去會返那位談心朋友問他借東西~之後再返家食飯~
晚上...又再努力phy的預習...到2點半...真的頂不住了~開始收拾明天的東西去睡了~

星期五17/8取消了phy的補課~
今早係我仍是熟睡時收到芳妹來電~聽到取消了補課的消息後~
即使係未睡醒~但也俾到很自然的反應~haha~
平時未瞓醒的我可能唔會有咩反應的~keke~
之後瞓到11點就起身飲茶~再陪媽買野~
到今晚就要去補英文~

0 Comments:

Post a Comment

<< Home